Merry Christmas - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu Merry Christmas - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu

Merry Christmas

Door: ali/joop

Blijf op de hoogte en volg Joop en Ali

24 December 2011 | Cambodja, Khett Siem Reab

Siem Reap, zaterdag 24 December 2011

Vanuit Siem Reap, nabij Angkor Wat, het grootste religieuze tempelcomplex ter wereld,ook wel het achtste wereldwonder genoemd, wensen wij jullie Prettige Kerstdagen en een Gelukkig 2012.

Kiezen jullie uit de foto’s zelf je kerstkaartje?

Groet, JA

• 24 December 2011 - 12:05

Edmund En Jopie:

Ali en Joop,

èn alle "volgers" : fijne Kerstdagen en een gezond en goed 2012!

• 24 December 2011 - 12:11

Willmijn :

Die van jullie zelf is natuurlijk de mooiste kerstkaart! Al is die verzameling kerstpakjes ook niet gek. Ook vanuit een opvallend zacht Nederland, veel kerstgroeten.

• 24 December 2011 - 12:47

Henny En Carolien:

moeilijk kiezen denk dat ik ze allemaal maar doe, want binnen is binnen. fijne kerstdagen alvast.
    geniet er maar van en neem een lekkere kerstmaaltijd. idee: fricandeau rollade ,stoofperen,lof, aardappels, jus en trilpudding na . veel plezier .
    heel veel liefs je broertje xxx

• 24 December 2011 - 13:01

Maguurke En Anna:

Dag Joop en Ali,

We lezen met veel plezier jullie verhalen en de toegevoegde indrukwekkende foto's. Zo maken we een beetje mee van wat jullie beleven en zien. We genieten er enorm van.
    We wensen jullie fijne feestdagen, een gelukkig nieuwjaar en nog veel reisplezier.

lieve groet

Maguurke en Anna

• 24 December 2011 - 13:09

Hannie En Thom:

Hi Ali en Joop,
    Ook wij wensen jullie hele goede Kerstdagen en een goed begin van het nieuwe jaar 2012.
    Elke dag genieten we van jullie verhalen, dus blijf schrijven..................
    Nog veel fietsplezier toegewenst.
    Hartelijke groet.

• 24 December 2011 - 14:41

GeJa:

Dank voor jullie Kerst-en Nieuwjaarswensen en ook voor jullie een zalige Kerst en een heel gelukkig en voorspoedig 2012.
    De mooiste foto's vinden wij die van Joop met een donkere zonnebril op en een kerstbaard en die van jullie samen.
    Blijf genieten van deze bijzondere reis en wij genieten mee!
    Liefs & groetjes.

• 24 December 2011 - 14:54

Hilja:

heb het een keer mee gemaakt, in de korte broek onder de kerstboom,
    het blijft heel byzonder.
    jullie ook fijne kerstdagen en natuurlijk alle (fiets) goeds voor 2012!!!!

• 24 December 2011 - 15:00

Jan En Ina:

Hallo Joop en Ali.

Hartelijk dank voor jullie wensen voor de Kerst en voor 2012. We wensen jullie hetzelfde en ook bedankt voor de reisverslagen en foto's die we steeds met genoegen lezen en bekijken.

• 24 December 2011 - 15:01

Jan En Margreet:

wij wensen jullie hele leuke feestdagen met veel kitsch (zo te zien) !

liefs,
    Jan en Margreet

• 24 December 2011 - 16:41

Harrij/Ina:

hoi ,vanuit het hoge noorden wensen wij jullie in het verre
    oosten ook hele fijne kerstdagen en nog heel veel onbezorgde
    fietsuren cq kilometers.
    Harrij/Ina

• 24 December 2011 - 17:48

Carla En Dick Wind.:

Wij wensen jullie hele fijne feestdagen en nog heel veel fietsplezier. We blijven uitkijken naar jullie leuke berichten en de prachtige foto's.
    Groetjes, Dick en Carla

• 24 December 2011 - 22:54

Lia:

Hallo Ali en Joop, ik heb de tijd genomen om jullie belevenissen in PP te lezen, verder heb ik op Google ook heel veel info gevonden, altijd weer heel interessant.
    Voor jullie een Kerstmis in de tropen, mijn ervaring is, dat het gewoon niet spoort met onze ideeën, heel vreemd.
    In je blote bloesje op het terras! Ik heb er nooit aan kunnen wennen.
    Ook dit is weer een prachtige ervaring voor jullie, zien hoe het in andere culturen toe gaat.
    Kerstavond heb ik met mijn zoon doorgebracht en morgen reis ik af naar het zuiden. Voor Oud- en Nieuw kom ik terug met Ybe. Het is dan heel gezellig in onze Heerd met een oliebollenparty, daar willen we wel bij zijn.
    Lieve mensen, ik wens jullie goede Kerstdagen, blijf fit, blijf schrijven en fiets lekker door!

• 25 December 2011 - 18:19

Joke:

Hallo Joop en Ali
    Ben ik een keer de allerlaatste van het rijtje(druk druk druk) maar langs deze weg ook hele fijne dagen en ook even een bedankje aan Jaap en Gea, voor het leuke kerstkaartje wat ik ontvangen heb en gevonden op de deurmat, ja in Ali en Joop hun huis nu natuurlijk een beetje mijn huis.
    Heb er dankbaar gebruik van gemaakt om de kerstpakjes voor de zwemgroep in te pakken.
    Had heerlijk de ruimte en liep niemand voor de voeten. Voor Ole en Jurre ligt er ook 1 op tafel maar tja ze komen het niet halen, dus Ole en Jurre in maart krijgen jullie je kerstbordje.
    Vele knuffels en iedereen nog Fijne Feestdagen en een gezond en gelukkig 2012 xxxx