Resort - Reisverslag uit Madagui, Vietnam van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu Resort - Reisverslag uit Madagui, Vietnam van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu

Resort

Door: ali

Blijf op de hoogte en volg Joop en Ali

19 Februari 2010 | Vietnam, Madagui

Madagui, vrijdag 19 februari
Na weer een halve fietsdag, door een natuur die steeds mooier wordt, aangekomen in Madegui Forest Resort. Het verschil in accommodatie, vergeleken met gisternacht, is groot, zowel qua prijs als onderkomen. Afgelopen nacht sober en schoon (5 euro), vandaag een ruime bungalow en op het park zwembaden, restaurants en vele andere attracties (50 euro). We hebben heerlijk geluierd bij het zwembad en heerlijk gegeten in de restaurants. Voor een keer leuk, maar onze voorkeur gaat toch uit naar de “gewonere”onderkomens; je krijgt dan meer contact met de lokale bevolking. Dit is toch een van de hoofdredenen van deze reis.
Ook voor morgen hebben we, vooral om te acclimatiseren, ook weer een korte etappe gepland. In deze etappe is evenwel onze eerste serieuze klim opgenomen: 9 km met een stijgingspercentage rond 10%, we gaan dus vroeg op pad,

Groeten JA

• 19 Februari 2010 - 14:05

Hennie.M.:

leuke verhalen schrijf je...kan het een beetje voelen hier ; krijg het er warm van haha .Leuke "boomhut"trouwens..

• 19 Februari 2010 - 14:18

Jan & Zwanie Kunst:

Verhalen om van te smullen. De catering laat zo te lezen ook niets te wensen over. we zijn benieuwd naar plaatjes van jullie eerste klim, terwijl wij hier afscheid nemen van het natuurijs.
    Bonne route.

• 19 Februari 2010 - 14:36

Emjo:

Dat ziet er goed uit! Wij zitten inmiddels in ons resort Oostenrijk, geen enkele file gehad en morgen skien! Fiets voorzichtig, dikke kus van ons!

• 19 Februari 2010 - 14:38

Paula:

Het ziet er prachtig uit allemaal! Wij beginnen vandaag aan onze voorjaarsvakantie!

• 19 Februari 2010 - 15:12

Inge:

erg leuk om jullie te volgen, vast lekker dat de kop eraf is. ziet er allemaal prachtig uit, wat een andere wereld, ik ga weer over op de luiers en flessen
    groet van inge

• 19 Februari 2010 - 15:20

Dick En Carla Wind:

Heel leuk om jullie verslag te lezen en kijken al uit naar het volgende bericht.

Goede reis!!!!!
    Dick en Carla

• 19 Februari 2010 - 15:35

Hetty:

Ali, ik zie dat ze daar ook walvissen hebben? ;-) Heel veel plezier! Het ziet er ,afgezien van de boomstamkrukjes,best aangenaam uit! Grrrrrrrroeten Hetty

• 19 Februari 2010 - 18:50

Lia:

Succes met jullie eerste klim! Ik krijg gewoon heimwee naar de tropen, de temperatuur, de mensen, de natuur. Genieten hoor van deze andere wereld.

• 19 Februari 2010 - 20:35

Neef S:

wow denk dat ik ook maar heel goed moet gaan sparen...wat een schitterende foto's...ik ga de rest volgen vanaf de bagagedragers ;-) groetjes uit een ook vochtig maar wel koud groningen ...Stefan

• 19 Februari 2010 - 20:44

Lidia :

Dit is weer eens want anders dan het, nog steeds, koude Groningen.
    Leuk om alle verhalen te lezen, alsof je zelf ook een beetje op reis bent...
    Ik kijk uit naar alle volgende belevenissen.

• 20 Februari 2010 - 07:20

Jurre Faber:

hebben jullie het leuk in
    vietnam?
    jullie hebben vast
    veel dieren gezien toch?
    hebben jullie nog
    vriendinnen of vrienden
    ontmoet als dat
    waar was dan zou het heel leuk zijn.
    mijn broertje wennst
    jullie veel geluk
    en dat wens ik jullie ook.

• 20 Februari 2010 - 13:04

Margreet:

Lieve Joop en Ali,

Ik zit hier te stikken van nijd (mooi woord trouwens !). Ik wil daar OOK zijn ! Het sneeuwt hier weer en het einde is nog niet in zicht. Zie ik jullie in zwembaden en blote ruggen. Snik, snik ! Jan is gisteren met Bert, Wies, Marjolein en Tjalling vertrokken naar Oostenrijk. Ben blij dat ik niet mee hoief; ik kan geen sneeuw meer zien ! Heel veel plezier daar. We volgen jullie op de voet !

liefs,
    Margreet

• 20 Februari 2010 - 19:10

Greetje En Jan:

Hallo buren, het is hier vandaag al bijna net zo groen als bij jullie..
    Nog een sportief vervolg !!Leuk om jullie zo te volgen.
    Groetjes !!