Banzai, Tornado, Black Hole... - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu Banzai, Tornado, Black Hole... - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu

Banzai, Tornado, Black Hole...

Door: JA

Blijf op de hoogte en volg Joop en Ali

13 Mei 2013 | Portugal, Albufeira

Albufeira, 13-05-2013
Marije: “Bijna 40 en eindelijk nemen mijn pap en mam me mee naar een (water)pretpark. Kunnen gelijk mijn man en kinderen ook mee! Nu ze wat ouder zijn, zijn ze wat milder gestemd t.o.v. pretparken.”
De zondag is een vrolijk hoogtepunt geworden van een feestelijke week, we gaan naar Slide &Splash. En omdat het ook nog Moederdag is, gaan we die avond uit eten in Albufeira. Tot nu toe heeft Joop met veel plezier voor de familie gekookt. Hulp genoeg in de keuken. O.a Geschnetzeltes nach Zuricher Art om Hapimag eer aan te doen. Na een fijne week van luieren, zwemmen, zonnebaden, strandbezoek, stadjes bekijken, winkelen en golfen, stappen we morgen weer op de fiets. Dit alles is mede mogelijk gemaakt door de Hapimagaandelen van zus Joke. Bedankt hiervoor namens de hele famile!
Até logo, JA

• 13 Mei 2013 - 16:11

Joke:

Hallo Joop, Ali,Marije,Erik,Jurre en Ole,
    Fijn dat jullie zo genoten hebben en tja Marije ik hoorde al dat jullie naar dat park zouden gaan :-), maar goed beter laat dan nooit!! Zo zie je maar weer als je ouder wordt kan je milder worden, maar vergis je niet nog ouder en ze slaan elkaar verrot hoor, ze zeggen hoe ouder hoe gekker, nou heb het echt meegemaakt.
    Maar goed zo oud zijn je ouders niet, wel milder geworden ;-) je was nou eenmaal zeer kostbaar.
    Ben blij dat het naar jullie zin is geweest en genoten hebben, hier was het weer wat minder en niet kunnen genieten van mijn vrije dagen, natuurlijk wel van de dagen maar niet van het weer.
    Wens jullie een goede reis terug en Joop en Ali wens jullie natuurlijk een goede reis verder op de fiets, allemaal vele knuffels en mailen elkaar en zie nog wel wat prive foto's op mijn mail, liefs xxxx

• 13 Mei 2013 - 16:28

Joke:

He Joop en Ali zie nu dat de foto's erbij zijn was net te snel met het openen van de mail, hoorde deze binnenkomen :-). Ziet er heel mooi uit en wat een lucht, hier grijs en echt niet warm.
    Stuur je een mailtje heb info xxxx

• 13 Mei 2013 - 16:31

Hannie En Thom:

Hallo Joop en Ali,

Met volle teugen genieten we elke keer weer van jullie prachtige reisverslagen. Hoewel het weer hier niet zo geweldig is, krijgen we toch steeds weer een vakantiegevoel als jullie mail binnenkomt.
    In jullie vorige bericht lazen we dat jullie op 12 maart jl. 40 jaar getrouwd waren. Van harte gefeliciteerd.
    En ook bijzonder om dat te vieren met Marije en man en kinderen in Portugal.
    Een hele goede fietstocht verder toegewenst.

Hartelijke groet,
    Hannie en Thom.

• 13 Mei 2013 - 17:50

Willemijn En Rudie:

Wij zitten op Mallorca, Hier heb je een natuurpark, dat s'Alburfera heet, dus ik dacht even, dat jullie in de buurt waren. Er wordt hier heel veel gefietst. Wij wandelen hier, het fietsen op smalle wegen met veel autoverkeer trekt ons niet aan. Opvallend is wel, dat iedereen heel veel rekening houdt met die fietsers.
    Veel plezier verder, wij gaan woensdag weer terug, het werk roept (nog even).