Buitenlands verblijf - Reisverslag uit Sankt Johann im Pongau, Oostenrijk van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu Buitenlands verblijf - Reisverslag uit Sankt Johann im Pongau, Oostenrijk van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu

Buitenlands verblijf

Door: JA

Blijf op de hoogte en volg Joop en Ali

23 December 2018 | Oostenrijk, Sankt Johann im Pongau

Sankt Johann im Pongau, 23-12-2018

Lieve allemaal,
We “wonen” alweer 2 weken in onze caravan in Oostenrijk. Er ligt hier voldoende sneeuw en de pistes liggen er uitstekend bij. Als het weer dan ook even meewerkt staan we op de ski's. De bedoeling is dat wij hier tot ongeveer eind maart blijven. Vorig jaar hebben we de ski's een maandje ingeruild voor de fiets, dat is ons erg goed bevallen. Voor herhaling vatbaar dus. Dinsdag 22 januari vliegen we van München naar Dubai. Vandaar verder naar Bangkok. Een binnenlandse vlucht brengt ons naar Udon Thani. Daar begint onze fietstocht terug naar Bangkok. Op het kaartje kunnen jullie onze route zien. We hebben al eerder in Thailand gefietst, maar dit gebied kennen we nog niet. We gaan weer proberen jullie (dagelijks) op de hoogte te houden van deze reis.
Maar eerst wensen we jullie allen Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar.
JA

• 23 December 2018 - 12:51

Jan En Ina Van Der Wis:

Beste Joop en Ali,

Bedankt voor jullie bericht en voor de beste wensen. Ook wij wensen jullie een prettige Kerst en al het goede voor 2017. En tevens een prettig verblijf in Oostenrijk en Thailand. Tot ziens in het komende jaar.

Jan en Ina van der Wis

• 23 December 2018 - 13:07

Ben En Ingrid:

Hele fijne feestdagen en een gezond en sportief 2019. En veel sneeuwpret en fietsplezier!

hartelijke groet,
    Ben & Ingrid

• 23 December 2018 - 13:12

Jan Piet En Marijke:

Leuk. Wij vliegen 15 januari naar Bangkok en fietsen een zelf gemaakte route via the River Kwai naar Sukotai en vandaar een stukje omgekeerde twee stromen route tot Udon Thani. Dus we komen jullie wel ergens tegen. We houden elkaar wel via de verslagen in de gaten. Fijne witte Kerst. Jan Piet en Marijke

• 23 December 2018 - 14:11

Hanneke En Dick Vijfhuizen:

Jullie prettige kerstdagen en een gezellige jaarwisseling gewenst in Oostenrijk.
    Toevallig vliegen ook wij op 17 januari naar Bangkok. Van daaruit fietsen we naar Cambodja en door naar Vietnam(Saigon) we zullen elkaar niet tegenkomen dus.
    De route Changmai naar Bangkok hebben wij in 2015 gedaan,met een uitstap naar river Quai. Leuke route,met prachtig cultureel erfgoed.(Old Sukothai etc.)
    Ook het gedeelte langs de Mekong schijnt aardig te zijn.Het kan er wat frisjes zijn.
    Eerst moet Dick herstellen van een hamstringblessure,dus dat wordt spannend.
    We gaan jullie verslagen lezen.
    Groetjes en nog veel plezier daar.
    Hanneke en Dick.

• 23 December 2018 - 16:18

Joke:

Hallo Joop en Ali
    Woon ik alweer 2 weken in jullie woning, af en toe even de verwarming aan daar het afkoelt op 11 graden, de kou komt je dan tegemoet ;-).
    Wat is het toch heerlijk dat jullie zo kunnen genieten van alle leuke dingen waar je zin in hebt en heerlijk straks een maandje opwarmen en dan weer verder skien.
    Wat vliegt de tijd voorbij nog 1 jaar en ben ik ook in die situatie om mijn eigen weg te gaan en niet meer moeten maar mogen, verheug me er al op.
    Hier verder op Robert zijn longen na alles oke.
    Vele knuffels en leuk dat we de foto van het diepsneeuw skien ook mogen zien :-)
    Fijne feestdagen en vele knuffels van hier liefs Joke

• 24 December 2018 - 05:07

Carla En Dick Wind:

Hoi Joop en Ali,
    Wij wensen jullie ook hele fijne feestdagen toe en natuurlijk een hele goede reis en wij kijken weer uit naar jullie leuke reisverslagen!
    Groetje, Dick en Carla

• 24 December 2018 - 10:03

Liesbeth En Henk :

Dag Ali, Dag Joop
    Voor jullie Veull Hailll èèn Zeeeegnn veurt neeiijje joar!!

• 31 December 2018 - 18:51

Margreet:

Een leuke avond gewenst en een spetterend 2019!

• 04 Januari 2019 - 16:23

Bert, Ron En Jan:

Hoi, kun je nog fatsoenlijk skiën? En maakt Joop de weg vanaf d3 grens voor ons sneeuwvrij? dan tot volgende week.

Groetjes, B,R,J.