Relaxen - Reisverslag uit Biograd na Moru, Kroatië van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu Relaxen - Reisverslag uit Biograd na Moru, Kroatië van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu

Relaxen

Door: JA

Blijf op de hoogte en volg Joop en Ali

30 Mei 2016 | Kroatië, Biograd na Moru

Sveti Filip i Jakov, 30-05-2016
Om half tien nemen we de ferry naar Ugljan, het laatste eiland voor de kust dat we gaan fietsen. Ugljan is door een brug verbonden met Pasman, dus eigenlijk nog een eiland. We pedaleren heel gemoedelijk voort over de lage heuveltjes. De beide eilanden zijn ideaal voor fietsrs. Weinig verkeer, goed asfalt, licht golvend en een prachtige vegetatie. De ferry naar Biograd brengt ons weer op het vaste land. We fietsen dan weer een stukje noordwaarts om een OK-camping te bezoeken. Daar willen we wel voor omfietsen. Op de camping aangekomen zien we dat het goed is! Terwijl we bezig zijn de tent op te zetten komt de eigenaresse melden dat ze zometeen een tafel en stoelen komt brengen. “Oh maar die kan ik zelf ook wel halen,” zegt Joop. Nee hoor, jullie hebben al genoeg beweging gehad. Even later komt ze ook nog een fles wijn van eigen huis brengen. Er hoort wat op tafel te staan en jullie hebben energie nodig, zegt ze. We dopen de wijn tot omfietswijn. Later schrijft Joop zich in en de hartelijke dame laat zien waar de campinggasten vrijelijk van de flessen Grappa kunnen proeven. Ook van eigen fabrikaat! Met recht een OK-camping! Wij installeren ons bij de beachbar en bestellen een tapbier. Het gebruik van de ligbedden is inbegrepen. Joop zit onder de parasol en Ali gaat haar kleurenschema bijwerken.
Do videnja,JA

• 30 Mei 2016 - 21:14

Jopie:

Ha Joop en Ali,

Met veel plezier volgen we jullie middels de verhalen.
    Een lekkere camping gevonden om te relaxen op Ali's verjaardag?
    Alvast gefeliciteerd Ali! Een taartje mag morgen!
    Hoe ziet jullie vervolg er uit nu jullie zuidwaarts fietsen?
    Fijne dag morgen.
    Groeten van Edmund en Jopie

• 30 Mei 2016 - 21:26

Hanny En Be.:

Hallo Ali en Joop.

Ali ook van ons van harte gefeliciteerd.En nog vele jaren.
    Samen met Joop.
    Verder veel fietsplezier.

Hanny en Be.

• 30 Mei 2016 - 21:52

Greetje En Jan:

Hallo buren !!
    En zo is elke reis weer een andere! Mooi dat het goed gaat .
    Ali, we wensen jou alvast een gezellige, sportieve verjaardag

• 31 Mei 2016 - 09:12

Janny Lageman:

Goedemorgen Ali, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Een hele fijne dag en neem er, samen met Joop, een lekker glaasje op.
    Ik start iedere dag met het fietsverslag, ontzettend leuk om jullie zo te volgen.

Groetjes Janny

• 31 Mei 2016 - 09:50

Gon:

Dus jullie hebben en uitstekende plek gevonden om de verjaardag van Ali te vieren. Hartelijk gefeliciteerd.
    Jullie worden daar goed verzorgd. Net een cadeautje.
    Verder relaxen maar, want als ik alles zo lees gaat het niet altijd voor de wind.
    Liefs

• 31 Mei 2016 - 15:10

Gerard En Jolice:

Hoi Joop en Alie! Alie van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Mooie verhalen hoor! Wij net terug van 2 weekjes Turkije, wat ook heerlijk was! Elke dag zon en een lekkere warmte! Hier benauwd warm! Veel plezier met jullie eindeloze fietstocht!:-)) en maak er een mooie dag van! Gr Gerard en Jolice

• 31 Mei 2016 - 17:00

Henk En Ine:

Ook van deze kant van harte gefeliciteerd. Jullie genieten geweldig en wij weer van jullie verhalen.
    wij gaan nog naar uithuizermeeden ( eind van de wereld) ?. Willem ook naar borkum.veel plezier nog.

• 31 Mei 2016 - 18:39

Joke:

Hallo Joop en Ali dat ziet er weer geweldig uit en zo wil ik ook wel mijn verjaardag vieren.Ali Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en nog heel vele zonnige fietsjaren erbij en vele knuffels van ons 4.
    Joop ook Van Harte Gefeliciteerd met Ali en zal zeggen Proost :-) Liefs xxxx

• 31 Mei 2016 - 19:47

Hans En Ria:

Hoi Ali. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

• 31 Mei 2016 - 21:33

Edith:

Hallo Joop en Ali, fijn om iedere dag even jullie verhalen te lezen.
    Ali van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wens jullie nog heel veel fietsplezier.
    Groetjes en een dikke knuffel.

• 01 Juni 2016 - 05:06

Jacqueline En Henk:

Ali van harte gefeliciteerd.