Campingpret - Reisverslag uit Korinthe, Griekenland van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu Campingpret - Reisverslag uit Korinthe, Griekenland van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu

Campingpret

Door: JA

Blijf op de hoogte en volg Joop en Ali

07 Mei 2016 | Griekenland, Korinthe

Lecheo, 06-05-2016
Gisteren hebbenwe besloten een dag extra op Camping Blue Delphin te blijven. We staan met ons tentje bijna op het strand. Nadat we onze Bulgaarse fietsburen hebben uitgezwaaid doen we eerst de was. Onze Nederlandse camperburen nodigen ons uit voor een kopje koffie. Ze laten ons hun prachtige minicampertje zien, een VW California. Daarna fietsen we gezamenlijk de heuvel op naar Archea Corinthos. Later fietsen wij met ons tweeen verder naar het kanaal van Korinthe. De Garmin vindt weer mooie weggetjes en via een onverhard pad komen we midden bij het kanaal uit. Heel bijzonder deze eind 19e eeuw gegraven doorgang dat van de Peleponnessos een eiland heeft gemaakt.Weer terug op de camping wordt de koffie bij de camperaars, Jelle en Ank, nu vervangen door een wijntje. Het is heel genoeglijk en het wordt nog gezelliger als Dirk uit Hamm (D) komt aanrijden. Hij steelt de show door alleen op een tandem met aanhanger te reizen. Zijn oorspronkelijke partner ist eerder afgehaakt en nu is hij alleen verder gereisd. Ank en Ali mogen op de voorstoel gezeten een rondje over de camping maken, het lijkt wel kermis. 's Avonds zitten we aan een picknicktafel nog lang met hem te kletsen. Morgen weer het binnenland in.
Antio,JA

• 07 Mei 2016 - 14:13

Ida /Jan:

Lekker hè dat jullie zo een mooie plek hebben gevonden op een comping zo aan zee.
    En gezellig dat er nog meer fietsers zijn, en ook nog Nederlanders, hoe is het weer bij jullie bij ons is het prachtig 23 graden er staat gelukkig een windje dan is het wel uit te houden.
    Gaan jullie morgen weer klimmen of is de route vrij vlak.
    We lezen het wel weer.
    Goedereis verder.
    Ida/Jan

• 07 Mei 2016 - 20:19

Ank En Jelle:

Wat een leuk verslag Ali en Joop. Geweldig om zo'n sportief echtpaar te ontmoeten. Ik heb alleen moeite om de foto's groot te krijgen en om ze over te zetten maar ja dat ik mijn probleem. Ben benieuwd naar jullie verdere reisverhalen. Wij staan in Athene.

• 07 Mei 2016 - 21:36

Joke:

He Joop en Ali, zo te zien hebben jullie het goed voor elkaar, veel plezier en geniet van deze momenten, vele knuffels uit een zonnig Groningen xxxx