Nieuwe plannen - Reisverslag uit Sankt Johann im Pongau, Oostenrijk van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu Nieuwe plannen - Reisverslag uit Sankt Johann im Pongau, Oostenrijk van Joop en Ali BoumanSchuil - WaarBenJij.nu

Nieuwe plannen

Blijf op de hoogte en volg Joop en Ali

10 Januari 2016 | Oostenrijk, Sankt Johann im Pongau

Sankt Johann im Pongau, 10-01-2016
Even bijpraten:
Met enige regelmaat ontvangen we een berichtje met de opmerking dat het op onze fietsreisblog heel stil is geworden.
Na onze Cubareis zijn we begin januari 2015 afgereisd naar Sankt Johann im Pongau. Daar hebben we de wintermaanden doorgebracht in onze caravan op camping Kastenhof. Dat is ons zo goed bevallen dat we een grotere caravan hebben gekocht en een jaarplaats hebben gehuurd. Afgelopen zomer hebben we de caravan gebruikt als uitvalsbasis voor een fietsreis naar het zuiden. De Alpe-Adria fietsroute loopt langs de camping. Deze route sluit aan op vele andere fietsroutes door Europa. Van deze, relatief korte, reis hebben we geen blog bijgehouden. Terug op de camping hebben we nog een aantal weken geklust in, aan en rondom de caravan. Vervolgens zijn we ook nog een aantal maanden thuis aan het klussen geweest. Een verre fietsreis zat er dit jaar dus niet in.
Voor het komende jaar hebben we echter wel fietsplannen. Na de winterperiode, we zijn nu in Oostenrijk en blijven hier tot Pasen, vliegen we eind April naar Korfoe. Vandaar fietsen we “ An Greek Odyssey on two wheels” , een fietsroute van Paul Benjaminse. Na de Griekse ronde steken we over naar Albanië en verder via Macedonië, Montenegro, Kroatië, Slovenië, Oostenrijk, Duitsland terug naar Nederland.
Zo, jullie zijn weer op de hoogte!
Een beetje aan de late kant maar toch: De beste wensen voor 2016.
Tschűß JA

• 10 Januari 2016 - 17:11

J&M:

Hoi JA,

Ziet er prima uit en de komende reis ook.
    Is er plaats in de voortent?
    Veel plezier nog namens de werkende medemens.
    Groetn uit Grunn.

• 10 Januari 2016 - 22:06

Joke:

Hoi Joop en Ali,
    Voor mij niet nieuw maar lijkt me heerlijk om weer een nieuwe fiets router te fietsen.
    Ook lijkt het me erg gezellig om in een hotelletje daar in de buurt door te brengen, nu Richard nog zo ver zien te krijgen. Voorlopig even de tanden op elkaar en door werken :-)
    Hier verder alles goed, nadat het glibberend was om in jullie huis te komen kan ik nu veilig heen en weer gaan, wat was het hier glad. Zoals jullie wel op tv of pc hebben gezien waren ze aan het schaatsen door de straten en velen hadden ijsvrij. Wat was ik blij dat ik vrij was, schaatsen is niks voor mij.
    Vele knuffels van hier en groetjes xxxx, ik ga er weer vandoor nog 4 na te gaan :-)

• 11 Januari 2016 - 00:43

Margreet:

Ben je er niet Jan’s 65ste verjaardag…….

• 11 Januari 2016 - 07:52

Janny :

Leuk om weer iets van jullie te vernemen. Ik was al bang dat ik niet meer in het bestand stond, de e-mailadressen zijn bij o2g2 gewijzigd. Voor jullie ook nog de beste wensen voor 2016 en
    voor zover ik lees worden er straks weer heel veel landen aangedaan. Voor nu veel (ski)plezier.

Lieve groet, Janny

• 11 Januari 2016 - 13:19

Ben & Ingrid:

Dat zijn hele mooi plannen voor dit jaar. Benieuw uiteraard naar jullie reisverslagen.
    Wij gaan de hele maand maart fietsen in Marokko

Liefs en groet,

Ben & Ingrid

• 26 Februari 2016 - 21:19

Henk En Jacqueline:

Super leuk om straks de reisverslagen van jullie te mogen lezen.
    Het heeft ff geduurd, maar dan krijgen we ook weer wat om te lezen.
    Wij gaan in april onze conditie testen , door een rondje Lauwerszee te doen.